larsjanssen.reismee.nl

Laatste dagje!

Het is eindelijke bijna zover! De laatste dagen waren nog even hektisch om de alles te regelen maarnu ben ik echt klaar om te gaan. Maandag mijn visum opgehaald in Den Haag datwas echt een drama maar kan er nuwel om lachen, het zweet heeft wel op me rug gestaan omdat alles zo lang heeft geduurd terwijl het vertrek steeds dichter bij kwam. Vrijdag afscheid genomen van de collega's met een borrel en eentraditioneel vuurtje.Vandaag de laatste dingen inpakken en natuurlijk even genieten van het weer.

De laatste paar uur beginnen toch wel te kriebelen maar weet zeker wanneer het vliegtuig morgen om half2 opstijgt datik nergens meer last van heb. We landen rond 7uur dan is het helaas te laat om direct naar het hostel te gaan in Ibadan dus blijven we een nacht in Lagos slapen. De volgende ochten zullen we naar Ibadan gaan waar weeen introductie week krijgen. Na de introductie week gaan we naar het gastgezin in Ilesa waar alles begint!!!

Je kan recht van dit bericht je email adres achter laten om op de hoogte te blijven van mij. Je krijgt dan automatisch een mailtje als ik een foto of verhaal plaats. :)

Ik zal snel weer iets van me laten horen als ik in Nigeria bent, denk wel dat het een paar dagende eerste foto's eneen mooi verhaal heb, Tot dan!

Reacties

Reacties

Linda

Lieve lieve Lars,

Ik wens je een hele fijne vakantie toe! Hoop foto's maken zodat wij met je mee kunnen genieten. Ik wacht met smart op al je leuke verhalen! En kijk je alsjeblieft uit!!

Liefs van ons en een dikke knuffel van kleine Damario.

barbara

hey kanjer,

we wensen je een top vlucht en houden je vanaf hier in de gaten.

liefs marvin barbara en de kids

Miranda

Lars!!!!!

Ik wilde je nog bellen maar het is mij helemaal ontschoten, en nu is mijn bb ook nog eens kapot! Dan maar even zo, heeeeel veeeel plezier en kijk echt uit naar al je verhalen! doe voorzichtig!

Hele dikke kus
Je nichtje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active