larsjanssen.reismee.nl

Nigeria

Het aftellen is begonnen..

De laatste 14dagen zijn begonnen en dan gaat het eindelijk gebeuren! Wat begon met een gedachte spin bij het verzamelen van informatie wordt over 2weken werkelijkheid. Yoeri heeft besloten om mee te gaan voor 3maanden, ik blijf nog 3maanden langer in Nigeria. We komen in het stadje Ilesa bij een gastgezin.

Veel informatie is nog niet bekend over wat wegaan doen, dit komt omdat het project nog helemaal wordt opgezet en in de kinderschoenen staat.We gaan helpenbij hetop- /verbouwen van een school in hetdorpje waar we ook les zullen geven. Yoeri gaat zich bezig houden met engelse lesen ik meer met wiskunde les, we zullen ook werken met kinderenof ouders die aids hebben en we gaan een groepjes leraren opzetten daarnaast zullen we ook een hoop andere activiteiten doen.

Reacties

Reacties

Kevin - Travel Active

Hoi Lars,

Leuk dat jij ook een weblog zult gaan bijhouden.
Hebben jullie je visum inmiddels? Ik begreep van Lieke dat dit vorige week nog niet gelukt was. Ik hoop het echt in ieder geval...

Ik laat snel wat van me horen!

Groeten,

Kevin van Ginkel
Travel Active Team

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active