larsjanssen.reismee.nl

Foto's

Ik heb eindelijk foto's online kunnen zetten maar alles duurd zo lang,, heb er helaas maar een paar kunnen doen, dit heeft me een uur gekost.

Dus volgende keer zal ik er weer een paar doen!

Totsnel!

muttie van yoeri

Hai Lars, natuurlijk ook jouw foto's bekeken, gaaf hoor om jullie zo samen te zien.
Nog heel veel plezier.

lenie

hoy lars,

zag net je bericht staan op Hyves,en dacht even lezen wat hij al meegemaakt heeft.
nou dat is niet mis moet ik zeggen.wel jammer dat je maatje malaria heeft op gelopen dat is dan weer even iets minder maar goed daar gaat het nu misschien wel weer een beetje beter mee hoop ik voor jullie.
heb nog niet alles gelezen maar het bezoek van de zaak waar weinig tot niet gewerkt wordt,en ja daar kunnen wij niet tegen wij willen werken.en het zal jou straks nog tegen vallen als je weer terug komt in nederland dan moet je weer omschakelen en aan dat gejaagde leven hier wennen.

nou ik wens je nog veel plezier daar en lees als ik tijd heb de rest van je verhalen wel foto's zijn ook mooi.